سفارش ترجمه            لیست قیمت ترجمه

 

ترجمه گیلیک اسکاتلندی به فارسی - ترجمه فارسی به گیلیک اسکاتلندی

ترجمه گیلیک اسکاتلندی به فارسی و ترجمه فارسی به گیلیک اسکاتلندی متن مقاله و کتاب توسط مترجم گیلیک اسکاتلندی با استفاده از دیکشنری تخصصی گیلیک اسکاتلندی

دارالترجمه ‌ایران برای ترجمه کتاب، ترجمه مقاله و ترجمه متن شما کاربران گرامی خدمات ترجمه گیلیک اسکاتلندی به فارسی، گیلیک اسکاتلندی به انگلیسی، گیلیک اسکاتلندی به عربی و سایر زبان‌ها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می‌دهد. البته قابل‌ذکر است که ترجمه رسمی گیلیک اسکاتلندی به فارسی و ترجمه رسمی فارسی به گیلیک اسکاتلندی مدارک، گواهینامه، شناسنامه و سند در مرکز ترجمه گیلیک اسکاتلندی ما انجام نمی‌شود اما درنگ نکنید با ما تماس بگیرید تا بهترین دارالترجمه رسمی گیلیک اسکاتلندی را به شما معرفی کنیم. معمولاً اکثر شرکت‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی برای ترجمه‌ ایمیل، ترجمه نامه، ترجمه قرارداد، ترجمه کاتالوگ، ترجمه مانوال، ترجمه بروشور و ترجمه روزنامه یا حتی ترجمه سایت به چند زبان، نیاز به مترجم گیلیک اسکاتلندی حرفه‌ای دارند که به زمینه، خدمات و محصولات خاص آن‌ها تسلط کافی داشته باشد تا بتواند ترجمه‌ای دقیق، روان و تخصصی ارائه دهد. ما این نیاز مهم برای ترجمه فارسی به گیلیک اسکاتلندی و ترجمه گیلیک اسکاتلندی به فارسی را توسط مترجم فارسی به گیلیک اسکاتلندی خبره و مسلط انجام می‌دهیم که از واژه‌نامه گیلیک اسکاتلندی به فارسی یا دیکشنری فارسی به گیلیک اسکاتلندی استفاده می‌کند. قیمت ترجمه گیلیک اسکاتلندی در سایت ترجمه حرفه‌ای ما مقرون‌به‌صرفه است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون افزایش هزینه ترجمه فوری یا ترجمه نیمه فوری انجام می‌شود.

برای سفارش ترجمه فارسی به گیلیک اسکاتلندی، ترجمه انگلیسی به گیلیک اسکاتلندی، ترجمه گیلیک اسکاتلندی به فارسی و ترجمه گیلیک اسکاتلندی به انگلیسی با ما تماس بگیرید و یا سفارش ترجمه خود را در سایت ثبت کنید.

شماره تماس برای سفارش ترجمه کتبی گیلیک اسکاتلندی و ترجمه شفاهی گیلیک اسکاتلندی

021-66533509

09362165427

زبان گیلیک اسکاتلندی:

گِیلیک نام زبان بومی اسکاتلند است.

شمار گویشوران این زبان ۹۲۰۰۰ نفر است که ۵۸۰۰۰ تن از ایشان در اسکاتلند و دیگران بیشتر در آمریکا، استرالیا، نیوزیلند هستند.

الفبای این زبان ۱۸ حرف زیر را دارد:
در مهر سال ۱۳۸۸ اتحادیه اروپا اجازه کاربرد این زبان را در برای ارتباط‌های اسکاتلند و این اتحادیه داد.

 

اطلاعات تماس

سفارش ترجمه: 09362165427

تلفن دارالترجمه:

021-66533509

02166509480

مدیریت دارالترجمه: ایمیل مدیریت

ایمیل سفارش ترجمه:  ایمیل سفارش ترجمه

آدرس: تهران - ستارخان - همایونشهر جنوبی - کوچه نسیم - پلاک 2 - واحد 6

مقالات ترجمه کتاب و سفارش ترجمه

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد زرین‌پال

درگاه پرداخت آنلاین دارالترجمه بین‌المللی ایران

بالا

پشتیبانی